Fatma_98 Etlik şehir Hastanesi’nde normal doğum içinde refakatci kaliyo mu memnun olanlar olmayanlar kimler :)
Yasss11 Fatma_98 ewt kaliyomus bende orda takipliyim odalar tek yada iki kişilikmis eşi bile kalan olmus yaninda