busraergen0 Ceren-Mehmet06 Adetin gecikmesi gerekiyor, ancak o şekilde doğru sonuç alırsınız. Benim 15 gün gecikmem oldu ona rağmen kaset test değil direk kan testi verdim o şekilde öğrendim
Nursena2 Ceren-Mehmet06 bence adetinizin gecikmesini bekleyin eğer gecikirse 4-5 gün sonra yapın çünkü bazı kişilerde geç döllenme olduğunda baya geç çıkabiliyor
Ceren-Mehmet06 ayseguloks ettim canım 1 gün arayla düzeli ilişki oldu beyaz akıntım çok fazlaydı acaba mı dedim erken gebelik testi yaptım negatif malesef
Ceren-Mehmet06 Motherscup benimde kasıklarım çok batıyordu şimdide ara ara batıyor koku hassasiyetim var
Motherscup Ceren-Mehmet06 en son 3gün önce yapmıştım negatifti bugün regl olmam gerekli ama olmadım şuana kadar testte yapmadım bi kaç gün beklerim belki stresten dolayı geçikme olmuştur
Nadiya07 İnşAllah hamilesinizdir. Ben de adete 5 gün kala yaptım negatifdi. Adet günü bu sefer erken gebelik yaptım pozitif çıkmıştı.
Nadiya07 Ceren-Mehmet06 Yok ben hayırlısı dedim ve çok bekledim,sabrettim.Adet gecikmesinin sanırım 14.günüydü kan verdiğimde 30000 çıktı.