Zeynepp29 de yemiyorsun iki kişilik yemen lazım falan diyorlar.
Böyle bisey asla yok. Ben tamamen keyfine yedim.
Bebeğin gelisimi olması gerektiği gibiyse zaten kafanıza hiç takmayın.
Ablamdan örnek vereyim 3 oğlu var.İlk çocukta etraftan ye ye diye gelen baskılarla tam 40 kg aldı.Taninmaz bir haldeydi. Bebek 2700 doğdu. Sonra o kilolar hep kaldı.
2.cocukta ideal beslendi ,az kilo aldı çocuk 4 kg doğdu.