Serya3 Merhaba hanımlar bat 28 ama bugün adet ağrım var ya bugün ,ovulasyonumu değerlendirdim , szce ne ki bu ya
Kocbuse65 Serya3 hamileliktede adet ağrısı oluyor ben ha geldi ha gelcek diye bekledim bire bir aynı bende sadece adet olacağım gün aşırı idrara gittim 😄 inşallah seninde vardır 🙏🏻
Serya3 Kocbuse65 ay kz inşallah ya aman allahm nolur olsun hayırlısıyla sağlıklısıyla kolaylıkla tez vakitte yaaa🥹♥️🥰😘🥰
Soydaner Benim debat 28 Ekim ama düzensizlik var. Yumurtlama günlerini değerledirdim dünden beri sağ tarafımda komple bir ağrı var