Anneyimmmben Kizlar ilk gebeligimde oğlum olacağı yazıyordu gerçekten oğlan oldu ikinci gebeligimde de oğlan olacağı yazıyor sizde doğru çıktı mi
Dilaraa_ Anneyimmmben benim tanıdığım herkesin tuttu çin takvimine göre 🌸 Bazen yanlış bakılıyor, o zaman doğru sonuç vermiyor tabii. Doğduğunuz gün ay yıl doğru belirleme konusunda önemli ☺️
myangelson Anneyimmmben herkeste değişiyor ya şuan kesin değil ama erkek gözüküyor çin takvimine göre tutuyor detaylıda kesinleşir 😊
Dilaraa_ oglananneleri93 onu hesaplayan siteler var, karışık biraz ☺️ doğum yılına ve gününe göre yaşınıza +1 ekleniyor diğerlerinde eklenmiyor. En iyisi sitelerden otomatik hesaplama yapmak 👍
Ronyainan Anneyimmmben benim ki tuttu ama bir farkla son adet tarihime göre cinsiyet kız çıkıyor ama hamile kaldığım ay farklı öyle bakınca cinsiyeti doğru çıkıyor yani hamile kaldığım ay önemli örmek som adetim 25 Mayıs ona göre kız oluyordu ama ben haziranda hamile kaldım adet sonrası yani böylece erkek ve doğru
Hshshzgsghzhshs Anneyimmmben bende çin takvimi erkrk Rus takvimi kız gösteriyor 4 gün kaldı öğrencem cinsiyeti bakalım hangisi doğru 😂
Yagmur3436 Benim iki kizimda dogru gosterdi hatta 2. Kizima hamile kalmadan once baktim yine kiz gosteriyordu o ay hamile kaldim hamd olsun saglikli kizim oldu 3. Yu bilmiyorum Onuda ogrenince dogrulugunu kanitlamis olacagim