Ozgezfroglu 32 haftadayim hemoroid önceden de vardı ama ağrı yoktu şişlik yoktu bebek baskı yaptığı için agri ,kaşıntı var çok çiçek açmış resmen 1 tanesi hatta mor pıhtı şeklinde, hamileyken ilaçta alamiyorum ne yapabilirim ?