gulkara1 canım dikey vur morarmaz sadece damar üzerinden vurmamaya dikat et vurduğun zaman acısı da çok kötü oluyor damara denk gelmediği zaman nokta gibi oluyor kararması ama damara yakın ve üzerinden denk gelirse morarma çok kötü oluyor birde vururken iğneyi iki elinizle etiniz sıkıp mi vuruyorsun uz eğer öyle yapıyorsanız yapmayın