Bububu bence kişinin yaşı, sağlık durumu, tedaviye verdiği yanıt gibi bir çok faktörü göz önünde bulundurmak gerekir bunun için. Diğer önemli faktör ise çiftin sabrı ve motivasyonu. Eğer ortada ciddi bir problem yoksa, yaş geçiyor derdi yoksa, birden fazla kez tedavi görüp şansımızı deneriz biri olmasa birinde olur nasılsa diye düşünüyorsa çift bence aşılama ile başlamak mantıklı. Tüp bebek ve aşılama için sanıyorum benzer ilaçlar kullanılıyor. (Muhtemelen tüp bebekte daha yoğundur ilaç kullanımı). İlaçlar benzer olsada fiyat farkı çok bariz. Tedavi tüp bebekte daha zor ve daha aşamalı. Ben 2. Aşılamasını yaptırmış biri olarak fikirlerimi söylüyorum tabi. Herkesin hakkında hayırlısı olsun inşallah