Merve4222 Bende cıkmaz ama İcim rahat etsin diye yaptırdım sonuc seker cıktı. Önce diyet yaptım dusmedı su an gunde 36 doz ınsulın kullanıyorum ve seker oldugu ıcın en fazla 39. Haftaya kadar beklıcek doktorum sonrası riskli dedi. Bu yuklemeyı yaptırmasam belki de 42 ye kadar beklemem soylenecektı ve bebegımı daha cok rıske atacaktım inanın aldığınız glikoz gun ıcınde aldığınız sekere ya es deger ya da daha az ve hıc bir zararı yok sonucta size vucudunuzda olan seyi verıyolar ılac degil. Bebegınızı rıske atmaya degmez. Eger sizde canan Karatay yuzunden yaptırmak istemiyorsanız sonucu kotu olursa cok uzulursunuz. O kadın kardıyolog kadın dogumcu degil bu kadar kadın dogum doktoru yaptırın derken onun sozuyle yaptırmamak bana mantıksız gelıyo yani bu ortopedi doktorunun sana sezaryen zararlı demesi gibi bısey bence hıc mantıklı gelmiyor bana