Zeynep6095 Hanımlar böyle mi olyo son haftalar biri göbegin daha düşmemiş daha var demekki dyo müneccimlermi bunlar göbeğin inmş olmasını gerekyo yani 38+3 olduk
Bhrdnz Zeynep6095 ay valla bana da aynı şeyi söylüyorlar sancılarım oluyor bunlar yalancı göbeğin daha düşmedi diyotlar
Aylaa123 Zeynep6095 bebek kanala girdiğinde genelde gögüsle göbek arasında 4 parmak kadar boşluk oluyor oda göbek düşmesi olarak adlandırılıyor doğum yaklaşmıs olarak gözüyor büyüklerin söylemek istediği o olur.
Zeynep6095 Aylaa123 ama ben düştüğünü blyorum önceki sonraki halimi yani çok bilmişlik yapanlar boşa yoruyorlar kendilerini