Merhaba. Öncelikle linçlemeyin çünkü amaç içen annelerin birbirlerini motive etmesi bırakmak için.
İlk gebeliğimde öğrendikten sonra hemen bıraktım sadece bir kaç kez sigara yaktım pişman olup içemiyordun zaten. Şimdi ise 2. kez gebeyim ve 8 haftalık hamileyim mesela bugün sadece iki tane içtim iş yerinde gizlice. Evde içmiyorum. Bırakmaya çalışıyorum ama ilkindeki motivasyonum bunda yok. Ama 2 tane içmek bile bir başarı değil mi? Elimden geleni yapıyorum. Evde sigara yok mesela. İş yerinde de dayanamayıp bir iki tane içiyorum.
Tamamen bırakıcam inanıyorum ama şimdilik böyle durumlar.