Emos42 çok geçmiş olsun inşallah çabucak iyileşir bebeğiniz. Evtt cumartesi günü tekrar bakıldı 10 çıktı bir sıkıntı yok denildi hatta işitme testini de tekrarladılar mavi ışık bazen zarar verebiliyormus çocuklara. Tekrar yükselebilir dedi doktorumuz bol bol emzirmekten başka çare yok bu durumda maalesef ki.