Arkadaşlar merhaba 3 Ekim de betahcg vermiştim 25 çıktı sonra 102 oldu doktorum daha tahlil verme direkt gel dedi. Üstünden 10 gün geçti adetim gecikeli de 10 gün oldu. Şu an uygulamaya göre 6+2 yim fakat adet döngüm uzun 34 gün. Herhangi bir olumsuzluk yaşamıyorum. Doktora gitmek için bir hafta daha beklesem sıkıntı olur mu? Erken gidip kese görmezsem hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum