Bende aynı duyguları yaşıyorum ya kaynanam doğum zamanı gelecek bebeği alıp o bakacak ben öylece kalıcam diye korkuyorum kafamda senaryolar kuruyorum şimdiden ben istiyorum ki gelen kişi annem ya da kaynanam evin işini yapsın bana baksın hayatımı kolaylaştırsın ama bebeğime annelik yapmaya kalkmasın