Anonyyim Spinal anesteziyle sezaryen oldum bugün 3. Günüm dün baş ağrım başladı bugün de kafamı kaldırdığım an başım patlayacakmış gibi oluyor. Bu sorunla nasıl başa çıktınız ve ne kadar sürdü baş ağrınız?
myangelson Anonyyim kafein tüketiniz mi ? Bol kahve içilmesi iyi geliyor. Bitter çikolata da öyle. Bol bol su içmeyi de unutmayın
Nhrr Anonyyim bitter çikolata yiyin ama acı olsun. Bide Nescafe için ama şekersiz süt tozu olmadan onu da çok için hemen atıyor anestezi. Dayanılmaz bir ağrı boynuma kadar vuruyordu benim 1 günde geçti. Parol da içebilirsiniz.
Defnezumramom Anonyyim ameliyat sonrası çok başını sağa sola oynattıysan ondan olmuş olabilir ameliyat sonrası sade kahve içtiniz mi
Kubraalp67 Anonyyim sadece fitre kahveyi süt şeker olmadan için zift gibi siyah ve tadı keskin olsun. Ben 2 bardak içtim geçti sonradan.
Anonyyim myangelson ilk gün çok fazla kustum anesteziyi atarken o yüzden ne içsem kustum. Biraz vücudum sıvısız kalmış olabilir o yüzden. içmeye çalışıyorum kafein elimden geldiğince şimdi. Sizin ne kadar sürmüştü?
myangelson Anonyyim bende hiç baş, bel, boyun ağrısı falan olmadı. Ki bel fitigim var ayrıca nörolojik bir rahatsızlık var sürekli başım ağrır ama ameliyat sonrası ağrım olmadı hiç
Anonyyim Defnezumramom anestezi vücuttan atılırken çok normalmiş aslında bende tüm yan etkileri gösterdi
em-ine123 Bende baş ağrısı değilde sağ göğsüm giren acı ızdırap nefesalaamama ahh sıcak su torbaları nescafeler böyle böyle bir hafta sürdü