Nida13 Hayırlı akşamlar herkese kızlar şişlik ödem olmaması ne yapmam lazım şişmeye başlamışım yeni fark ettim 😔
Alyaveannesi Nida13 kacinci haftadasin canim son haftalardaysan bisey yapilamiyo ya malesef sisiyosan sisiyosun sadece ayaklarini yukarda tutarak azaltabilirsin tuzu azalt o cok etkiliyo ben tuzsuz yememe ragmen sisiyorumda gerci
Meryem74 33+4 teyim bir kaç gündür benimde elim ayağım şişmeye başladı normalde az tuzlu yiyorum tuzsuz yerim çoktandır zeytin turşu bile yemedim ama şişmeye başladım çok kötü bir durum 😔