Hlimee Kızlar burayla çok ayrı mesele çok bilmediğim için merak ettim Ajda bilezik aldım ama çok takan biri değilim Diyorum bi bilezik alayım gr yüksek olsun Adana burması alayım Bankalar da kasa çok pahalı senelik 18.000 görmüş
4oglanannesi Hlimee yatırımlik aliyorsaniz burma 50 gr alabilirsiniz özle yaptiriliyor yer yapılamaz kolunuzda…..ajda bileziklerde rahat Tkiliyor künye ile falan modern duruyor.
ASE6154 Hlimee bilezikten çok anlamam ama alırsanız bundan en yakınınızın bile haberi olmasın Allah korusun bir yerde ağızdan kaçar zaman kötü ne geliyorsa çevreden geliyor😶
_Mother_ Hlimee soru tam olarak ne anlamadım valla ma yatırımlık olarak düşünüyorsanız adana burması daha mantıklı çünkü arada makas payı çok olmuyor
Hlimee 4oglanannesi canım Ajda güzel de ince üç adet var milletin gözü kalıyor bir şey sanıyorlar 30 gr Takmaya takamıyorum Tek dal olsun istiyorum da en azından göz çekmez
Hlimee _Mother_ canım Ajda bilezik yaptırdım ama 3 dal Diyorum tek Adana burması yaptırayım Bu işlem masraflı mı oluyor Bozdurup da mı yapılıyor Yada gramına gram mı oluyor bu olayı bilmiyorum 🤷♀️
Lilamorr06 Hlimee ister istemez fark alıyorlar isciliksiz olsa bile verdiğiniz bilezik hurda diye geçiyor.
_Mother_ Hlimee Hıı öyle makas payı keserler canım bence onlar kalsın bundan sonra alırsan burma al bozduracak olursan bir bozdur
4oglanannesi Hlimee yok canim satış ve alış farkı olur bencede öyle kalsın…benim adalar bukuldu biraz ama satıp yenilemedim. Öyle duruyor.cunkh arada fark alinir
4oglanannesi Hlimee bende de 4 tane ajda var ama hiç göze carpmiyor sahte gibi bisey…nasıl insanlar var senin etrFindaki 10 gramlik adalar dikkat çekiyor hayret….ozman bitane elindeki grama göre al canım