Yagmur0256 Kızlar bebeğimin kilosu normal mi? Naptıysam pek kilo almıyo, doktor karnı 1 hafta geride ama kötü değil dedi 🤔
Derya67 Yagmur0256 her bebek iri olacak diye birşey yok ki canım yani doktorun iyi dediyse başkasını önemseme bence çok
MelekMervertlek Yagmur0256 ultrason ölçümleri bebeğin pozisyonuna göre değişiyor çok dert etmeyin düzelir beslenmenize dikkat edin 1hafta
zgeYcetrk Muhtemelen Doğumun da 3 kiloyu geçer canım. Bence gayet normal biz de 35 hafta da 2538 gramdık. Doktor bi problem yok demişti. Sağlıklı olsun da ☺️☺️
Yavuzaysenur Bnde 36 haftalık 2800 az kilo almış 2 haftada dedi Cuma yöne gtcez haftalık kontrol yapalım dedi Cuma’ya inşalah hayrlı haber olur
Derya67 Yavuzaysenur benimde öyleydi 2760 gramdı 35+5 de bugün kontorlümüz vardı 37+2 olduk bugün 3150 gram dedi haftasıyla uyumlu dedi doktorum
Yavuzaysenur Derya67 Cuma günü bakalım kaç gr almış öğrenecez çok merak ediyorum rabbim kucağımıza almayı nasıp etsin sağlıklı bir şekilde 😊
Gorkem 36+5de benimde 2800 gramdı bebeğim.. şimdi 38deyiz yarın kontrolümüz var ne durumda bilemiyorum