Ceycey22 Ya kızlar bişey soracağım. 2. Gebeliğimi yaşıyorum 12 haftalık hamileyim ve akşamları oğlumu uyutmak için yattığımda falan karnım pıt pıt pıt atıyor? Yaşayan var mı bunu ne bu ? Çünkü ilk gebeliğim de hiç böyle bişey olmadı
AnayimBenAna_ Ceycey22 ikinci gebelikte benimde o pıtpıt 12. Haftada başladı :) doktora sordum bebeği hissediyosun artık anlıyosun tecrübeli olduğun için dedi
Zeynep3 Ceycey22 Benim de 2. Gebeliğim bugün çikolata yiyip soluma yatmıştım göbeğimin altından pıt pıt attı 😀 Gebelikte daha erken hissedilirmiş bir de erkek bebekler daha erken hareketlenir derler ..
busraanneoluyor Ceycey22 bendede oluyodunsonradan durdu şuan 17 haftalık hiç hissetmiyorum nedense :( gazdir diyolardi bana da
Ceycey22 AnayimBenAna_ yaaa hemen hemen ger akşam hissediyorum bebekle alakalı olduğu kesin yani hareketleri demek 😅
Ceycey22 Zeynep3 erkek miii 😅 bakalım cinsiyet bilmiyorum henüz bir oğlum var kısmet artık bir oğlan daha 🤪
Ceycey22 busraanneoluyor bilmiyorum gaz mı valla gaz sorunu yaşamıyorum yani normalde de çok gaz çıkarırım şu an öyle yani bor al zamanda böyle atma yaşamıyordum ya bebek sıkıştırıyor o atıyor bilmiyorum artık
Henur Haftayım hissetmiyorum arada bi kımıldama oluyor gibi dedim doktoruma güldü imkansız hissedemezsin bağırsak hareketidir onlar dedi . 140 gr bişeyi nasıl hissedeceksin 20. Haftayı bulur hissetmen dedi
Ceycey22 Henur evet yani ilk gebeliğimde öyleydi ama hergün hemen hemen aynı saatlerde aynı şeyler olunca 😅 ne bileyim aman