Aysenur_6101 Herkese iyi akşamlar. Bugün 16. Günüm regl başlangıçıyla beraber adetime 10 gün kaldı. bu ay duphasyton tedavisi görüp öyle adet olmuştum ve bitince testse başladım testlerimde hala pik göremedim normal midir
Maviss718 Aysenur_6101 adet olana kadar devam et canım her ay yumurtlama olmuyoda olabilir yada yumurta gelişmiyor olabilir pcos felan varsa benim öyleydi klomenle kaldım been
Kaossever Aysenur_6101 canım hiç belli olmaz belki adetten 3 gün önce bile görebilirsin sen testlere devam et 🥰
Sila41_ Aysenur_6101 her kadın her ay yumurtlama yapmayabiliyor, ve bazen de regl gününe yakın pik görenler olabiliyor merak etme devam et teste
Aysenur_6101 Kistim vardı geçti dedi doktor ama bilmiyorum çok teşekkür ederim bu arada cevapladığınız için 🙏🏻🥰