Herkese selamlar. Ben Eyüp devlet Hastanesi’ne gidiyordum oradaki doktor berbattı ve tamamen özel arayışına girdim. Rami de ki nehir hocayı duydum ve bugün aradığımda 28 Kasım için randevu verebiliriz dediler o kadar uzun bir süre ki. 15. Haftaya giriyorum cinsiyetini öğrenemedim kimse söylemedi bir de merak içerisindeyim beklemek istemiyorum. Esenler Medipol hastanesinde damla hocayı duydum sonra hastane ve bazı doktorlar hakkında kötü yorumlara denk geldim. Aynı şekilde başarıdaki selime hanım için de. Kısacası kafayı yemek üzereyim özeller içime sinmiyor bu şekilde. Hem bir sürü para hem de kötü bir şey olmasından çok korkuyorum. Şişli Etfal Çayırbaşı için kayıt actirmistim hastane iyi gibiydi ama asistan baktı . Normal doğum olmasını istiyorum ilk gebeliğim. Doğuma da asistanlar mı girer ebeler mi girer ilgi alaka nasıldır lütfen bilen birileri yardımcı olsun kızlar 🙏🏻