Sebur bende daha az önce hazırladım. Bir lohusa takımı bir pijama takımı birde sweat ve tayt koydum. Külot 4 tane koydum. 4 adet çorap koydum. 2 adet hasta bezi daha önce ki doğumumda çok kanamam olmadığından bir pakette ped koydum. Göğüs pedi koydum.
Fikir olur umarım sizede inşallah bende bir şey atlamamışımdır. Zaten ne olur ne olmaz diye azıcık erken hazırladım🌸🥹