Ben oğlumu bilinçlenmeden ayırdım. 10 aylıktı. Emekliyordu. Odalarımızın kapısı açık uyurduk. Yerden yatağı vardı. Uyanınca emekleyerek gelirdi bizim odamıza. Bazen de kalkıp oyun oynamaya başlardı. Bu süreç beni hiç yormadı. 11 ay 5 günlükken de yürümeye başladı. Yürüyüp gelip elime koluma dokunul beni uyandırırdı hala da öyle sabah gelir öper uyanıdrır. Şu an tam 2 yaşında
(Özellikle bu aylarda ayırdım beşikte yanımda güvenli olmadığını düşme vs yaşamamak için istedim. 2. Oğlumda da aynısını yapmayı düşünüyorum )