Merhaba şu an 36 haftalık hamileyim. Akşam bir anda karnıma ağrı gibi bir şey girdi. Bebek iki yandan baskı yapmaya başladı. Şu an otururken hareket ederken karnımda ağrı kramp gibi baskılar oluyor. Aşağı doğru baskı yok ama yanlara doğru bir ağrı var. Bebeğin hareketlerini de çikolata yediğim halde 1 kere hissettim bir sorun var mıdır normal midir?