Ceydadmn delettdmom66 Emine55 kizlar doktora gitmelisiniz, iltihap cok zararli bebege, erken doguma sebep. Vucutta iltihap enfeksiyon oldugunda burda bi problem var diyip bebek kendini disari atmak istiyormus. Dr banu cifciden dinlemistim. Ustelik. Bn 19 haftadan 24 haftama kadar dis tedavimi yaptirdim. 20 lik diste cektirdim, kok diste, dolguda yaptrdim. 7nci aydan sonra cok agiriniz olurda doktorlar müdahale etmek istemiyor. Oyle agri cekersiniz. Ustelik adrenalinsiz anestesi yapiyolar bebege bi skntisi yok. Aci cekmeyin bosuna