Hanniballl aylaamomm Eskişehir Osmangazi üniversitesi hastanesi sanirim bende 450 dolara yaptirdim 12500tlye denk geliyordu 🙈
aylaamomm Serife2709 burdada 17000 bende ikili yaptırıcam önce zaten ultrasondada belli oluyor bi anormallik olsa ki zaten eskiden oda yoktu herşeyi paraya döktüler az bi para değil zaten bi muayene 2000 bursada doğum 40 binden başlıyor
aylaamomm Serife2709 ikiliyi yaptırıcam bakalım ne çıkıcak ona görede hareket ederim eskiden fetal dnada yokmuş sağlık ocağındaki hemşire gerek yok yaptırma dedi hatta çünkü ultrasonda görür dedi
Serife2709 Aslaninannesi_ onların hiç birini ölçmedi cocugun cinsiyetini söylemedi hareketleri ile ilgili bişey söylemedi sadece kalp atışı iyi dedi başka bişey demedi perinatolojiye sevk etti
Aslaninannesi_ Serife2709 canım risk oranın düşük yüksek değil benim ki 88 de 1 di düşün Bence hiçbirşey yok ama için rahat etmeyecekse yaptır fetal dna
gezentianne Serife2709 eskişehir osmangazi üniversitesinde 440 liraya yapılıyormus türkiyede baska yerde devlet yapmıyormuş. Fetal dna testi
Aslaninannesi_ Serife2709 kim yüksek diyor ya matematik bilgileri yok sanırım benimki 88 kişide 1 di sizinki 900 de 1 hangisi daha riskli . Zaten bu teşhis değil ki tarama olabilir diyor senin çocuğun böyle demiyor