YncaY Bebeğimi antibiyotik maalesef ishal yaptı ilacı kestim tekrar doktoramı götürim düzene nasıl girer başına gelen varmı
YncaY AnayimBenAna_ kullanmadım doktorda bişe demedi daha yapılcak bişe yok sanırım kendiliğindenmi geçicek