tatlibebegim_ Kızlar elimde inek sütü var yoğurt mayalamak istiyorum ama kimsede yoğurt mayası bulamadım hazır yoğurtla mayalasam olur mu tutar mı acaba daha önce deneyeniniz var mı?
ASE6154 tatlibebegim_ çok sulu oluyor ben daha önce yapmıştım instagramda hep tereyağıyla yapanları görüyorum ben onu denemek istiyorum
Newmom180605 tatlibebegim_ merhaba ben hep hazır maya ile mayalıyorum kıvamı da hep tutuyor Migrostaki mayayı kullanıyorum ve bence daha sağlıklı başka bakteri bulaşısı olmuyor. Hem oğlum için yoğurt makinesine koyup yapıyorum hem de bizim için kendim mayalıyorum önemli olan güzel karıştırarak kaynatıp fazla suyunu buharlaştırmak
Mlsaa99 tatlibebegim_ hep hazır yogurtla mayalarim mis gibi de oluyor tas gibi aynı hazır yogurt tadinda oluyor eksiligi yok
tatlibebegim_ Newmom180605 benim ilk yaptığımda güzel oluyor üzerinden bi iki kaşık aldıktan sonra hep sulanıyor sizinde öyle oluyor mu
zeynpppyllmmzz tatlibebegim_ sulanması normal doğal yoğurtlarda da su çıkıyor üste karıştırmanız lazım
Newmom180605 tatlibebegim_ ya o dediğim gibi kaymatmadaki su miktarını uçurmakla alakalı bence bir de kaynatıp bir gün sonrasında mayalayın daha iyi bir kıvam olabilir yine sulaniyorsa üstüne havlu kağıt koyun çektirin bir de suyundan neden çekiniyorsunuz peyniraltı suyu olarak düşünün o da gayet faydalı
Newmom180605 tatlibebegim_ ben şahsen önermem bir de kendiniz kaynatacaksiniz tehlikeli bir bulaşı olabilir bebeğinize fayda sağlamaya çalışırken zarar verebilirsiniz bir de sindiremeyebilir
myangelson tatlibebegim_ internette activia ile mayalayan görmüştüm çok güzel oluyor diyorlar hiç denemedim ama
zeynpppyllmmzz Tadı aynı hazır yoğurt gibi olur yani süt doğal olsa bile maya hazır olduğu için o da hazır yoğurt gibi olacaktır