Zeynepmese Esranur98 düzenli sancı olması gerekiyor sanırım benim 32.haftada düzenli sancım oldu 90lara çıkıyordu ama doğum sancısı demişti doktor. Muhtemelen seninki düzenli sancı olmadığı için sorun yok demiştir.
Ruyagibi1 Esranur98 benim de geçen hafta 114 kadar çıktı 60 50 felan seyretti ama yok gelen giden yok düzensiz olduğu için büyük ihtimalle
Ktsynr Kara22 valla 2 gün önce 20 dakikada 4 tane 100 çıktı doktorum serumlar ve adalat ile durdurdu ve hiç birisini hissetmedim desem yeridir ☺️