Kızlar selam, bu gün çatlatma iğnesinin 6, aşılamanın 5. Günü. İğne etkisini takip etmek için bu gün hem kaset hem de erken gebelik testi yaptım. Kaset testte aşırı aşırı silik 2.çizgi çıktı, erken gebelikte hiç çizgi yok. İğne etkisinin bu kadar çabuk geçmesi normal ? Herkesin 10. 12.günde geçerken benim 6. Günde yok denecek kadar az. Bu tutmadığı anlamına mı geliyor nolur yardım edin akıl verin 😞