Merhaba arkadaşlar. 17+1 görünüyorum normalde ama doktor bebeğin 3 gün geriden geldiğini söyledi. Bugün cinsiyetimizi de öğrendik ve 165 gram dedi doktorumuz. Kilosu normal mi ve geriden gelmesi beni üzdü bu durum da normal mi? 😔 Bir kızım olacak inşallah 3 gün geriden diyince bi üzüldüm var mı böyle durumla karşılaşan? 165 gram olması da normal mi arkadaşlar 💕