Gebelik şekeri olanlar şekerleriniz kaç çıkıyor. 3 haftadır ölçüyorum ben sabah açlıklarım iyi tokluklar da Max 130 çıkıyor. Ama mesela bugün 6-7 tane sarma yedim 156 çıktı. Ondan önce patatesli yemek yedim yine 150 küsürlerde çıktı. Buda canımı sıkıyor zaten dikkat ediyorum ama azcık sarma yedim diye böyle yükselmesi normal mi ne yiyeceğimi şaşırdım. Bu durumda insülin başlanır mı acaba yada hangi durumlarda başlanıyor. sizde durumlar nasıl??