Sedau 36 den 38.haftaya kadar 3 cm açıklık vardı hafif ağrım vardı annemin zoruyla nst için gitmiştim sancılarım düzenli çıktı ama ben hissetmiyordum tekrar kontrol ettiler 4 cm olmuştu açıklığım doktor 2 saat sonra nst için tekrar gel demişti 4 buçukta hastaneden çıktım orda biraz yürüyüş yaptım 5 de tekrar hastaneye girdim değişik bir ağrı hissetmiştim ebe nst çekip açılmama tekrar baktı 6 cm olmuş dedi ebe bile şaşırmıştı bu kadar çabuk nasıl ilerledi diye hatta emin olamadı doktorumu aradı doktorum geldi 20 dk sonra falan 7 cm açıklık dedi akşam 9 da doğumum gerçekleşmişti hepimiz şaşırmıştık çok hızlı ve kolay bir doğumum oldu umarım herkesin ben gibi kolay hızlı bir doğumu olur