54Zeynep54 Sakarya da Bu doktoru tanıyan varmi. Giden var mi. Doğumu mu ona yaptırmak istiyorum. Medar da yapıyormuş galiba
myangelson 54Zeynep54 doğum falan yapmadım ama hamile değilken muayeneye gitmiştim bir kere çok memnun kalmıştım. Bir arkadaşım onda doğum yaptı çok memnundu ama sezaryen mi normal mi onu sormadım hiç yüzyüze görüşmedik
Sedaerva03 54Zeynep54 40+3 günlük hamileyim en başından beri ona gidiyorum daha doğumum olmadı ama çok tatlı harika bir kadın çok memnunum kendisinden yanındaki çalışanlarından da aynı şekilde