Mutlubiranne Mrb arkadaşlar 13+4üz bugün ikili test sonuçları için doktora gittim çok şükür sonuç iyi dedi ama bn cinsiyeti öğrenmek istediğimde bakmadı 20 gün sonra gel dedi neden öyle dedi bende anlamadım 🧐
MelekAnnesi52 Mutlubiranne bana da söylemedi şu an çok zor dedi elimize alıp baksak ancak seçilir dedi bakmadi bile 13+3 dü gittigimde 😣
Mutlubiranne Yok ya devlette genelde böyle zaten özelde o kadar ince ayrıntıyla bakıyolar ki 12 haftada söylüyolar bu hamilelik baya duygusallaştırdı bide sabah o heyecanla kalkıp gittim böyle olunca sinirden ağlicak duruma geldim
MelekAnnesi52 Mutlubiranne bende çikolata yedim 😁 görünür belki diye 😁 özeldi ama söylemedi tahmin yapsa yine razıydik bizde çok heyecanlı gittik sürekli duyuyorum çünkü 11.12. haftada öğrenenleri 😊
Yeliz2 Kizlar bebek.bzen ters yattigi icin doktorlar goremio benimki 17 haftalik grcen hafta ogrendim kizim.olcak bekleyin rahimden bakmak istemiyorlar bebek.icinde anne icinde iyi degl karninizdan bakcak gitmeden cok hareket edin sekerli cay ve çikolataya yeyin ozamn afacanlar gosterio benimki resmen oryantel oynatti bana ebenin ofisinde zor gosterdi rabbim saglikli evlat nasip etsn hepimize
glsmdncr Bebegin 18. Haftaya kdar dis genital organlari olusuyo. 18. Haftadan once soylenene bek itimat etmeyin derim. 😁 once kiz diyip sonra erkek olabiliyo. Hayal kirikligina ugrayabilirsiniz sonra. Zaten devlette hic soylemiyolar ozelde de 12. Haftadan sonra sadece tahmin yapiyolar ama kesin olarak 18. Hafta da olmus oluyo