Ben dünen muayıneye gıttım 30 mm cıktı. Doktorum bı sorun yok dedi günlük yaşantına devam et dedi, 25mm-60mm arası normalmiş. Ama bazı hamılelerden sordum hepsi kötü yorum yaptım. Az oldugunu soyledı bazılarına ılac tedavısı gorulmüşmüş . Ama ıkı doktora gıttdım ıkısde normal endişelenmeye gerek yok dedi. Yinede korkuyorum. Sizde kaç mm? Doktorunuz ne dedi?