Kızlar yenıdogan bebişler ağzından nefes alamıyomuş birkç ay sanırım. Kimileri burnunu tıkansa da tıkanmasa da sürekli her gün temizlemek gerek diyo serum fizyolojik ile ya da kuru kuru aspiratörle kimisi de sadece tıkandıgı zaman yap diyo hangisi dogru