ervaca1507 Kızlar hsg çektirdim tüpler açık su an dedi doktor bu aya özel ne yapmalıyım sizce? Beslenme vs olarak
Sevincblbl ervaca1507 ben gebe kaldığım ay arı sütü ve poleni karışımı aldım bir kaşık sabahları. Bir tane muz çeyrek avokado ve bir tane havuç yedim yumurtlama görene kadar. Tek ilişki oldu yumurtlamadan sonra da ağır egzersiz yapmadım uykuma dikkat ettim ilişkiden sonra yatmıştım bu arada altıma yastık koyup. Folik asiti de iki aydır düzenli kullanıyordum inşallah size de faydası olur birde zor ama çok düşünmemeye çalışın
ervaca1507 Qwert2211 demedi korun veya korunma diye ama ben 1 gün dinlenip korunmadım. Çünkü elhamdülillah kanamam vs yoktu
Qwert2211 ervaca1507 benim hsg olalı 5 gün oldu ama ilişki olmadı henüz. Sanırım yarın yumurtlamayı kaçırmamıs oluyorum
Irem95 6 ekimde hsg çektirdim dün gebeliğimi öğrendim kanama vs yoksa korunmayın biz o günü değerlendirelim dedik o gün olmuş çok şükür 🙏🏻 bir de bol su için kendinize dikkat edin üşütmeyin vs. allah hepimize sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
THM Irem95 merhaba peki hsg den sonra geve kaldığımızda ağrınız falan oldumu hiç. Özel değilse anlatırmısınız. Bende 10 ekimde çektirdim şuan adet olmadım daha ama hiç bi görüş ağrım falan yok. Sadece belim ve kasık ağrım var
ervaca1507 Sevincblbl ben de yumurtlama testleri yaptım çok sükür yumurtlama gördüm değerlendirdim. Sabahları bal arı sütü polen karışımı yiyorum. Aslında kendime ayrıca dikkat ediyorum. Hayırlısıyla olsun inşallah gönlüm Allah biliyor ki çok istiyor…
Ftmn123- mrp2023 eşimde sıkıntı varda rahim filmi zormu bana sıra vermiyorlar devlette ama ismimi deftere yazdı doktorumun asistanı ?
Irem95 THM merhaba evet cekildikten 3-4 saat sonraya kadar bi agrı oldu sonra geçti kanama vs olmadı ertesi gün bişeyim kalmadı yani o ay regl olmadım zaten hamile kalmısım ama çekimin sonraki gününü hatta o haftayı değerlendirmiştik biz
THM Irem95 bizde değerlendirdik. Bana birde reglidenya 5 gün önce yada 5 gün sonra adet olunabilir dendi çekilenler. Bende bu ay daha olmadım ama hiç gögsüm falan ağrımadı sadece kasık ağrım var. Onu merak etmiştim sizdede oldumu diye
Irem95 THM evet evet regl olucak gibi ağrım oldu kasık bel göğüs hatta regl olcam sandım ama 2 gün geçince test yaptım silik çizgi çıktı sonra kan verdim kanda cıktı
eliff__ THM Canım merhaba Rabbim kucağını boş bırakmasın inşallah rabbim hayırlısıyla sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin çok çok sevindim Ben de pazartesi günü rahim filmi çektireceğim rahim filminden sonra özel olarak yaptığın bir şey var mı
mrp2023 Ftmn123- bence bütçeniz varsa özelde yaptırın 15 dk lık bi işlem devleti beklemeyin yani regl bitiminde çekiliyor çünkü kısıtlı bi zamanınız var