clkhtce zaten hamile kalmadan önce folik asit kullanmıyorsanız doktorlar direk bu ilacı yazıyor vücutta folik asit değeri dengelensin diye ki siz kalp atışını duyduktan sonra sağlık ocağına kayıt için gittiğinizde tüm detaylara kan ve idrara bakıyorlar orada ki değeri doktor değerlendiriyor ona göre vitaminlere geçiş oluyor ben şuan yarın tam 22+0 olacak bebeğim şükür öyle bi sorunla karşılaşmadım canım