Erkekannisi2 Kızlar test yaptım 1 saat once negatif cıktı, yeni yemek yemiştim su içmiştim , idrarda yeni yapmıstım , yani yarım saat sonra tekrar idrarı yapıp teste damlattım , arkdsm dıyor yeni yemek yedin cıkmaz filan diye boyle bişi olabilirmi ?
Erkekannisi2 Rabiamina tamam canım maydanoz suyu içirdi arkdsm , dedi duzelmedi galıba daha senin gunlerin 2 ay oldu emzirmeden kestim , arkdsm 6 aydır kesti onun sütü daha gelıyormus benimki bi ayda kesıldi. Acaba ondanmı gecıkıyorum
Rabiamina Erkekannisi2 adetlerin bu zamana kadar düzenliyse çok etkilemez herhalde. Birkaç gün daha bekleyip kadın doğuma gidin bence