Kızlar merhaba. 6 haftalık gebeliğim var bugün usg de kese şekli aynı hilal şeklinde. Dün de çok küçük kahverengi lekelenmem oldu çok korkuyorum ilk gebeliğimde de kalp durması olmuştu. Böyle bir kese şekli yaşayıp düzelen oldu mu? Ya da bu anormal bir şey mi yorumlarsanız sevinirimm