Melike1001 Bugün kontrolüm vardı 12+4 üm. Folik asite ve coledan d vitaminine devam etmemi söyledi doktorum. Extra verilen veya kullandığınız bişey var mı
prensesimveannesi Melike1001 bende 12+4 🐣 bana omega, d3+k2, demir ilacı verdi hepside özel resmen üçü 1000 tl tuttu 🫣
Melike1001 Havvabektas Havvabektas elenatal 2 kullanıyordum bende çok mide bulantısı yaptığı için 1 e geçiş yaptık acaba diğerlerine neden başlamadı ki
Havvabektas Melike1001 banada mide bulantısı yaptı sonra doktor buzdolabı sakla dedi koku falan kalmadı bulantı da kalmadı
Melike1001 Mlsaa99 magnezyum da kullanıyorum zaten gaz ve şişkinlik problemi olduğu için 7. Haftadan beri
Aslaninannesi_ 12.hafta folik asiti bıraktık Ocean mummy multivitamin Ocean B12 fısfıs Ocean Kan ilacı D3 damla Magnezyuma başladık