Scarlett korkmana gerek Yok canım benim 230 çıktı yediklerine dikkat edeceksin ben hem dahiliye hem diyetisyen hemde kendi dr umun kontrolü altındayım şekerimi dengeledim ama yediklerine çok dikkat etmen gerekiyor karbonhidrat ve tatlıdan uzak duracaksın 😔 biraz sinir yapıyor saatli ve sınırlı yemek yemek ama alışıyorsun.. sağlıkla gelsinler de 🙏🏻🙏🏻