Sevzercsknr sezaryen doğum yaptım doğumum korkunç kötü geçti. Bunu sizi korkutmak için demiyorum. Şunun için diyorum;bebegi kucağınıza alınca hersey o kadar hızlı unutuluyor,o kadar çabuk toparlaniliyor ki inanamazsiniz. Acılar içinde kıvranırken bebeğimi ne zaman kucağıma alsam uyuya kaliyordum öyle bir ağrı kesici etkisi vardı.🥹 yavrunuzu kucağınıza alınca ne yaşarsanız yaşayın hafıza kötü olan herseyi silmek istiyor. Kaldı ki illa kötü geçecek diye birsey de yok. Sadece bebeğe odaklanın gerisi bi şekilde geçiyor 😍