Hsnsarem-94 Ecem46 bende önder beye gidiuorum 12. Haftamdas bana yüksek ihtimalle kız dedi 18 haftalıkken gittim bana 100 💯 erkke dedi sence net mıdır yanılmış olabilir mi kafam iyice karıştı
Hsnsarem-94 Ecem46 evet canım 12 de tahminde bulundu 18. Haftada yüzde yüz erkek dedi bende yine mi yanıldı acaba dedim
Ecem46 Hsnsarem-94 doktorunuzdan memnunsanız fakat tahmin içinize sinmiyorsa başka doktora da görünebilirsiniz tek seferlik
Hsnsarem-94 Ecem46 detaylı ultrasona girecem haftaya inşallah bakalım ya aslında memnunum hiçbir sıkıntım yok ama cinsiyette yanilinca tekrar yanılır mi acaba endişesi var açıkçası
Ecem46 Hsnsarem-94 ben o kadarda merak etmedim açıkçası herşeyi unisex almaya çalıştım sonraki çocuklar içinde 16. Haftada netleşiyor az kalmış sizinde ☺️