guhoglu benim bugun kontolüm vardı hala yatay şekilde ne makat ne baş ☺ benim ikinci doğumum olucak ilki sezaryendi. Ama sıkıntılı bir durum olmassa normali denemelisin bence doğum süreci biraz sıkıntılı olsada sonrası sezaryene göre daha çabuk toparlanma. Ya ne biliyim isteğe bağlı sezaryen bana saçma geliyor yanlış anlamayı lütfen mecburi durumlarda sezaryene yönelinmeli bence diye düşğnüyorum yine de siz bilirsibiz tabi. Benim ilki sezaryen oldugu için bunada 38. Haftaya gün veriyoruz dedi doktor bugun