Ergul1 Hanımlar 16+5 haftalık hamileyim bacağımda böyle şiş kızarıklar oldu son 3 hafta içinde çıktılar dokununca ağrıyor, böyle birşey yaşayan oldu mu?
dilaraoner Ergul1 merhaba aynısını bende yasıyorum,sebebi nedir ne demislerdi size benim bir türlü bulamadılar.
Defneeee1014 Bende var benzeri cildiyeye gittim kanında enfeksiyon var dediler 21+6 yım ne yapıcam bilmiyorum senin ne çıkmıştı canım
dilaraoner Defneeee1014 merhaba bende de aynı döküntüden var kan verdim sonuc bekliyorum,sizde ne çıktı acaba bir sıkıntı yaşamış mıydınız?