Aylaa123 Demsi_83737 sancınız düzenli ve 5-10 aralığına düştüyse gidin düşmediyse gerek yok gitmenize nişan gelince hemen doğum olmuyor 1 hafta 10 gün bile bekleyen var . Ama suyunuz gelirse sancı beklemeden muhakkak gidin
Feyzanurguc Demsi_83737 duş alın biraz dinlenin sancı sıklığını takip edin kaç dkka da bir giriyor kaç dk sürüyor ona göre doktora gidersiniz bebiş hereketleri en önemlisi tabiki
Feyzanurguc Demsi_83737 sakin olun panik yapacak hiç bir şey yok ister doğuma evde hazırlanın isterseniz de hastanede nişan gelmiş sancı var su gelişi doğum esnasında da olabiliyor ama endişelenmeyin bebeğinize kavuşacaksınız en nihayetinde
Demsi_83737 Aylaa123 yok düzenli değil sancılarım bazen 5 dkda bir bazen yarım saatte bir değişiyo sürekli ama karnımın içinde bi acı var