Sinem2367 KIZLAR 7 sene sonra hamile kaldım fakat Salı günü gittim adetim 8 gün geçince karnımdan kese göründü 7mm 5 gün sonra gittim 9.85 mm gününe göre yavaş büyüyor dedi geç döllenmede olabilir dedi lütfen cevap yazın basına gelen ya da duyan var mı
Gulsah2310 Sinem2367 Sinem2367 canım korkma benimde adet tarihimle uyumlu gitmiyor ama doktorum normal olduğunu söyledi
Kumral60 Sinem2367 Kesen buyuyorsa endise etme buyumuyorsa hic endiselen benim kesem bebegimden kucuktu düşük oldu ama baştan doktor dedi gelisim geriligi diye hic ümit vermemisti seninki büyüyor suanda olumlu düşün bu yuzden bol su icmeni oneririm.
Sedahatice Benim de aynıydı geriden geliyordu sonra aynı olmaya başladı yavaş yavaş şu anda 1 2 gün ancak oynuyor
Sinem2367 Sedahatice Gulsah2310 yani 7 mm den 5 gün sonra gittim 9.85 di 12 mm olması gerekiyormuş normalde
Elzndgn Canım bn günlük 1mm büyüyor diye biliyorum bnmde cok büyümedi kesem kürtaj olmuştum kalp atışını duyamadık etkisi varmıdır bilmiyorum ama herkeste farklılık gösterebilir
Gmzksnklc @Sinem2367# benimde adetim 15 gün geçmişti beta değerim kese görünmeyecek kadar düşüktü. Geç döllenme olmuştur merak etme inşallah sağlıcakla kucağına alırsın bebeğini
Sedalii Sinem2367 hayır ama geç göründü ilk kesem yoktu sonra kese gozuktu bebek yok sonra bebek vardı kalp atışı yok en son kalp atışını duyduk şuan 7 buçuk aylık hamileyim