Defnemome ben arastirdim bunu ilk 3 ay bebek depolardan beslendigi icin yiyemiyorum diye strese girme bende basta oyleydim hatta bi doktor dedi ki mide bulantisi bebegi korumak için var vucudun aslinda diyo ki sana benim daha onemli islerim var bide sindirimle ugrasma vs eger yiyemiyosan zorlama ama mide bulantilarin kontrol edilir gibiyse ben sabahlari uyaninca meyve kraker vs yiyip midemi bastirmaya calisiyodum bazen ise yariyodu ama bazen o an olmasa ikindiye dogru kusturuyodu 2 ay oldu benim de koku hassasiyetim azaldi sabahlari istahim olmuyo midem de rahatsiz oluyo ama aksama dogru daha rahat yiyebiliyorum zaten ilk trimester dan sonra istahimiz acilicak rahatca yeriz sanildigi gibi iki canlisin iki kati yemelisin diye bisey yok yiyebiliyosan ye miden bulaniyosa zorlama rahatlayinca yersin